Продавець Інтернет-магазин "СЛАВНА" розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1788 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення і повідомлення, оскільки за її графіком зараз неробочий час. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день

СЛАВНА інтернет-магазин
+380 (66) 903-35-44Vodafone
+380 (67) 512-32-45Київстар
Додати відгук

Ключове слово — КОМАНДА

Ключове слово — КОМАНДА

Спочатку була ідея

Фірма «Технокомплекс» була створена в 1992 році як торгова компанія, яка займалася дистрибуцією продукції медичного призначення відомих виробників. Однак керівництво було налаштоване на розвиток власного виробництва такої продукції і завоювання гідного місця на вітчизняному ринку. З 1997 року фірма «Технокомплекс» стала першим вітчизняним виробником одноразових гінекологічних наборів. Незабаром асортимент продукції фірми почав розширюватися. Пройшовши кілька етапів становлення, колектив усвідомив, що для успішного просування на ринку мало налагоджувати власне виробництво, потрібно вивчати запити клієнтів, тенденції самого ринку, освоювати технології просування продукції і т. п... І вже у 2004 році у компанії був створений відділ маркетингу, який і взяв на себе всі ці функції.

ПЕРШІ КРОКИ ентузіазму

На посади медичних представників фірми «Технокомплекс» були запрошені медичні сестри та фельдшери — їм була добре знайома «медична» сторона справи. А ось підприємництва довелося вчитися з нуля і в процесі. Довелося освоювати ази маркетингових та фінансових наук, психології та комунікативних навичок. А також долати перешкоди, зокрема, консерватизм і скептицизм, властивий окремим людям у білих халатах. Адже працювати доводилося з новою продукцією. Втім, звичка лікарів працювати по-старому недовго брала верх — вони переконалися в перевагах виробів одноразового призначення і головне — у належній якості такої продукції від фірми «Технокомплекс». Розтанув лід недовіри. І не останню роль в цьому зіграв гнучкий менеджмент колективу компанії, професіоналізм медичних представників на місцях.

НЕ СТОЯТИ НА МІСЦІ

Втім, перші успіхи не стали приводом для самозаспокоєння. З числа кращих медичних представників «виросли» регіональні менеджери, у свою чергу, взяли на себе підготовку медичних представників у всіх без винятку регіонах України.
– У нашому колективі існує золоте правило: Якщо ти стоїш на місці — значить, ти відстаєш, якщо йдеш – значить стоїш на місці, і тільки якщо біжиш, ти рухаєшся вперед, — говорить керівник відділу маркетингу та продажу ТОВ «Фірма» Технокомплекс «Сергій Афанасенко. — Тому ми вирішили знайти нові підходи до співпраці з медичними представниками нашої фірми, щоб ще більше зацікавити їх у результатах своєї роботи: запропонували їм стати приватними підприємцями та з 2010 року працювати на договірних умовах. Логічним кроком було і те, що в 2011 році вони організували власні компанії — ми надали їм юридичну та інформаційну підтримку. Відтепер ми — повноцінні партнери з нашими дилерами. Вони є золотим запасом компанії. І нам приємно, що та ступінь довіри, яка завжди объеденяла нас єдиний колектив, залишилася незмінною.
Навіть назви фірм-дилерів співзвучні з назвою нашої компанії («Славна-Мед» у Черкасах і Рівно, «Славна-Дон» в Донецьку, "Славна» в Миколаєві, «Технокомплекс-Крим» та ін ). Офіційні дилери працюють у всіх обласних центрах України. Крім того, нашу продукцію реалізують всі провідні національні дистриб'ютори фармацевтичного ринку України.

ВЕКТОРИ НОВОГО ЕТАПУ

Якщо 20 років тому менеджмент базувався на виробничій концепції, зараз перемагає той, хто переймає маркетингову концепцію. Саме на це спрямовує свої зусилля відділ маркетингу, який вивчає інтереси клієнтів, аналізує попит та пропозиції, які реалізуються у виробничому процесі. Тому традиційними стали зустрічі дилерів і співробітників відділу маркетингу з виробничниками — така двостороння зв'язок вкрай потрібна, адже про інтереси клієнта повинні турбуватися і в кабінеті директора фірми, і в цехах підприємства. Крім того, на виробництві працює окремий підрозділ — відділ логістики.
Рік тому фірма «Технокомплекс» вийшла на новий рівень — вона стала першим (на сьогодні — єдиним) українським виробником медичної одягу та інструментів одноразового використання. Компанією, яка впровадила нову систему управління якістю товарів медичного призначення відповідно до вимог міжнародних стандартів ISO 9001-2009 та ДСТУ ISO 13485 — вони також припускають, що відгуки споживачів продукції неодмінно повинні доходити до тих, хто її виробляє. І це теж є складовою успіху «Технокомплекс». Сьогодні асортимент продукції компанії налічує понад 400 видів і вся вона користується величезним попитом. Адже команда менеджерів спільно з керівництвом компанії вивчає комерційну привабливість своєї продукції, піклується про врахування нових тенденцій і індивідуальних замовлень клієнтів.
Від лікарів колектив «Технокомплекс» також чекає зворотного зв'язку — цікавих пропозицій, ідей, побажань. Адже саме завдяки такому спілкуванню народжуються новаторські ідеї та їх втілення в життя, про які кілька років тому ніхто й не мріяв. В асортименті продукції фірми під торговою маркою «Славна» є комплекти одноразового білизни, які використовуються для надскладних оперативних втручань. У планах колективу — нові напрацювання. Рух вперед триває.

Славні традиції «Славні»

Неизменными остаются лишь традиции коллектива. Командный стиль работы — как флаг, который в течение почти 20 лет цементирует команду профессионалов, вдохновляет их на новые замыслы и свершения. Как в начале пути, так и сегодня, на волне успеха, кадровая политика компании базируется на поиске творческих личностей. Впрочем, удерживать и чествовать тех, кто засвидетельствовал свое мастерство, здесь также умеют — большинство медицинских представителей, которые прошли проверку на умение работать, остаются в команде и поныне.
Ще одна традиція — ділити успіхи і вирішувати проблеми порівну. Право голосу при прийнятті рішень однакове у всіх як керівника, так і у медичного представника. Командний дух не покидає колектив і на відпочинку. Екскурсії до визначних місць, спільні відвідування опери або театру — такі ж звичайні і часті явища в житті колективу, як і планерки або підведення підсумків роботи. А святкування Дня фірми або Нового року завжди організовує сам колектив.
У цьому році також планується» гарний передноворічний настрій.

©"Ваше Здоров'я» №50 за 2011р.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner