Продавець Інтернет-магазин "СЛАВНА" розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1719 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення і повідомлення, оскільки за її графіком зараз неробочий час. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день

СЛАВНА інтернет-магазин
+380 (66) 903-35-44Vodafone
+380 (67) 512-32-45Київстар
Додати відгук

Поширені питання

  • Як оформити замовлення?

    1. Самостійно цілодобово оформити замовлення на сайті через кошик. Після чого менеджер компанії в робочий час (пн-пт з 9:00 до 17:00) зв'яжеться з Вами для уточнення деталей замовлення, особливостей пересилання і оплати. На замовлення зробленим після 16:00 в будні дні, а також у вихідні (субота, неділя) менеджер зв'язується з клієнтом у найближчий робочий день.

    2. Зателефонувати за контактними телефонами: 067-512-32-45, 066-903-35-44.

    3. Надіслати запит "Передзвоніть мені", який знаходиться біля кнопки "Купити" на сторінці товару.

  • Звідки мені знати що Ви відправите мені товар після оплати? Вже були випадки

    Це один з найбільш поширених питань. І ми Вас чудово розуміємо, так як самі в повсякденному житті є не тільки співробітниками інтернет-магазину, а й такими ж покупця. Дійсно, в наш час не знаєш ти можеш до кінця довіряти тому чи іншому інтернет-магазину чи ні, трапляється всяке. І краще зайвій раз переконається в правильності рішення, ніж потім довго шкодувати про те, що сталося. Бо годиною 35 грн комісії за накладений платіж не варті витрачених нервів.

    Але зі свого боку, хочемо Вас запевнити, що для нас найважливіше це наша репутація, і ми щодня працюємо над її покращенням вже більше 10 років. Наша мета задоволені клієнти, які неодмінно захочуть стати постійними клієнтами, будуть радити нашу компанію своїм рідним і знайомим. Ми гарантуємо Вам чесність, порядність і відправку всіх замовлених Вами товарів.

    Але якщо Ви все ж сумніваєтеся, то не варто мучити себе нервуванням, послуга "Накладений платіж" (оплата при отриманні) доступна у всіх службах доставки України.

  • Як буде відправлене моє замовлення?

    1. Замовлення відправляється у будь-який населений пункт України, де присутні наступні служби доставки:

    - Нова пошта - широка мережа відділень в Україні, висока швидкість доставки - https://novaposhta.ua/

    - Укрпошта - найекономніша служба доставки, швидкість доставки середня, нижче середнього - https://www.ukrposhta.ua/

    2. Вартість доставки визначає компанія вантажоперевізник згідно з установленими тарифами, оплата послуг служби доставки здійснюється при отриманні вантажу. Наш інтернет-магазин не може вплинути на вартість доставки.

    3. Термін доставки замовлення 1-3 дні, в залежності від обраної служби доставки. Наш інтернет-магазин не може вплинути на швидкість доставки.

    4. Для отримання вантажу у відділенні служби доставки необхідно пред'явлення являти № ТТН та паспорт (посвідчення водія).

     

  • Як оплатити замовлення?

    1. Переказ на карту ПриватБанку - після того як всі деталі замовлення обумовлені, менеджер відправляє sms/viber повідомлення з реквізитами на оплату, сумою та номером замовлення. Клієнт вносити оплату за товар. Після чого менеджер передає оформлене замовлення на склад для відправки.

    2. Наложений платіж - вартість замовлення оплачується у відділенні транспортної компанії після перевірки товару. Дана послуга оплачується окремо від вартості доставки замовлення і становить від 20грн., в залежності від обраної служби доставки. Наш інтернет-магазин не може вплинути на вартість даної послуги, тарифи визначає компанія перевізник.

    3. Безготівковий розрахунок згідно рахунку-фактури - оплата проводитися згідно попередньо наданого рахунку-фактури через банк. Після оплати клієнтом замовлення, менеджер передає оформлене замовлення на склад для відправки. Розмір комісії визначає банк.

    4. Готівкою (для м. Миколаїв) - Оплата при самовивозі. Клієнт в офісі компанії перевіряє комплектації, відсутність механічних пошкоджень або інших дефектів і представник компанії приймає оплату за придбаний товар.

  • Порядок виконання і відправки замовлень

    • Замовлення переходять на стадію пакування і відправлення після того, як менеджер узгоджує з клієнтом склад замовлення, спосіб доставки і оплати, а також відповість на всі питання, що цікавлять клієнта.
    • Якщо замовлений клієнтом товар є в наявності на складі, він в цей же день відправляється на пакування і відправку. Для товарів з категорії "Під Замовлення" виділяється 1-3 робочих дні на підготовку до пересилання (індивідуально для кожного товару).
    • Замовлення відправляються по буднях до 14:00. Замовлення оплачені після 14:00 відправляються на наступний робочий день.
    • Після відправки замовлення менеджер відправляє клієнту sms/viber повідомлення з номером ТТН перевізника.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner